چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح هنرستان ۶ کلاسه با حضور سورنا ستاری در شهرستان نیمروز

افتتاح هنرستان ۶ کلاسه با حضور سورنا ستاری در شهرستان نیمروز

0
76
کد خبر: 70464
هنرستان ۶ کلاسه دخترانه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار سیستان و بلوچستان گرامیداشت ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نیمروز افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ معاون علمی و فناوری رییس جمهور در آیین افتتاح این پروژه با ابراز خرسندی از توسعه فضاهای آموزشی در نقاط محروم و دور افتاده کشور، اظهار داشت: دولت بدنبال تحقق اهداف عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان از بدیهیات تحصیل رایگان در اقصی نقاط کشور است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هنرستان با زیربنای یکهزار و ۶۵۱ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با مشارکت موسسه خیریه ابرار و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

میثم لکزایی بیان کرد: رشد اعتبارات دولتی و افزایش رقم آورده خیرین، زمینه ساز همگرایی و هم افزایی در مجموعه نوسازی مدارس شده و امیدواریم روزبروز در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۳ پروژه در قالب ۸۰۱ کلاس درس احداث شده که از این مجموع در ایام هفته دولت ۴۹ پروژه در قالب ۲۰۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال در حال افتتاح و بهره برداری است.

شهرستان نیمروز از جمله پنج شهرستان حوزه سیستان در ۲۱۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید