شنبه، 1 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان با حضور سورنا ستاری افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان با حضور سورنا ستاری افتتاح شد

0
57
کد خبر: 70461
چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان گرامیداشت ششمین روز از هفته دولت با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، استاندار و تعدادی از مدیران استان در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: در این نمایشگاه ۱۰۰ واحد تولیدی شامل صنایع ساختمانی، صنایع غذایی، بخش خدمات و تعدادی صنایع پوشاک حضور دارند.

علیرضا راشکی گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دفتر سرمایه گذاری اداره کل اقتصاد و دارایی و دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوز از جمله صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری، شهرداری، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانک های سپه، ملت، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن، صادرات و رفاه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه واحدهای فعال تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان حضور دارند که محصولات خود را به قیمت درب کارخانه عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این نمایشگاه از امروز تا نهم شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان دایر و بازدید برای عموم آزاد است.
دسته بندی: شهری / اقتصادی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید