جمعه، 7 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی ویژه بانوان در زاهدان

اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی ویژه بانوان در زاهدان

0
90
کد خبر: 70455
مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: از ابتدای سالجاری تا هفته دولت حدود ۳۰ برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی در حوزه بانوان ویژه مادران و دختران زاهدان بهاجرا در آمده است.

به گزارش میار ؛ نوشین حسابی‌مقدم روز یکشنبه اظهارداشت: این برنامه ها با مصوبه کمیسیون بانوان شورای اسلامی و اولویت پهنه شمالی شهر و سایر نقاط برخوردار و کمتر برخوردار انجام شده است.

وی گفت: برپایی بیش از پنج نمایشگاه از توانمندی ها، دست آفریده ها و دستاوردهای بانوان زاهدان و استان با بیش از ۱۲۰ ساعت فعالیت اقتصادی بانوان صاحب کسب و کار و یا مشاغل خانگی، برگزاری برنامه های فرهنگی آموزشی، برپایی نمایشگاه ملزومات عفاف و حجاب، کارگاه های آموزش کسب و کار و برندسازی ویژه بانوان صاحب کسب و کار، برگزاری سه کارگاه‌ آموزشی و خانواده محور در زاهدان و برپایی جشنواره‌ های غذا از جمله برنامه‌های حوزه بانوان شهرداری زاهدان طی ماه‌ های اخیر است.

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان افزود: همچنین برنامه های ورزشی محله محور ویژه مادران و دختران، همراهی و همکاری در برپایی جشن بزرگ روز دختر و جشنواره بزرگ ایراندخت و همایش بزرگ محوری عفاف و حجاب، راه اندازی هیات فرهنگی _ مذهبی بانوان زاهدان و برپایی مراسم فرهنگی برای اولین بار در بوستان بانوان ویژه ایام محرم به مدت ۶ روز از دیگر برنامه‌های این حوزه در ماه های اخیر بوده است.

وی با تاکید بر پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران بیان کرد: پیشنهاد نامگذاری خیابان به نام شهدای زن استان از این حوزه با تصویب شورای اسلامی شهر و فرمانداری زاهدان در حال انجام است و علاوه بر نامگذاری خیابانی به نام شهیده مدافع سلامت "عصمت سربیشه ای" پیگیری نامگذاری خیابانی دیگر به نام "زهرا سوری" دیگر شهیده مدافع سلامت زاهدان از جمله اقدامات حوزه بانوان شهرداری زاهدان است.


دسته بندی: شهری / فرهنگی / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید