جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » تحویل مدارس در حال ساخت با بهره مندی از همه امکانات به آموزش و پرورش

تحویل مدارس در حال ساخت با بهره مندی از همه امکانات به آموزش و پرورش

0
81
کد خبر: 70428
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در یک سال اخیر از محل تامین قیر رایگان ۲۰۰ هزار مترمربع از محوطه مدارس آسفالت و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گزارش میار ؛ میثم لک‌زایی افزود: از اولویت‌های مجموعه نوسازی مدارس استان تکمیل پروژه های نیمه تمام و به ویژه محوطه سازی و دیوارکشی آنهاست که به طور خاص در حوزه ها و سطوح مختلف اجرایی و فنی در دستور کار همکاران قرار دارد.

وی بیان کرد: از همین روی تلاش شده و می‌شود تا مدارس در حال ساخت به طور کامل و با بهره مندی از همه امکانات، تکمیل و تحویل ادارات آموزش و پرورش شوند و در این راستا موضوع تامین همه مولفه ها و تجهیزات از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه پیگیری و تلاش همه جانبه مجموعه همکاران ساعی در یک سال اخیر، از محل تامین قیر رایگان 200 هزار مترمربع از محوطه مدارس آسفالت و در اختیار دانش آموزان عزیز در شهرستان ها و مناطق استان قرار گرفته است.

لک‌زایی همچنین به موضوع استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: با هدف تجهیز مدارس به امکانات گرمایشی و کاهش دغدغه تامین آن توسط مدیران، استاندارد سازی سیستم گرمایش با هزینه ای بالغ بر ۷۶۸ هزار و ۴۱۵ میلیون ریال در شهرستان‌ها و مناطق استان اجرا شده است.

وی افزود: وجود سیستم گرمایش یا همان موتورخانه در مدارس از ضرورت های اجرایی فضاهای آموزشی است که کمک شایانی در تامین نیاز مدرسه به این بخش از انرژی میکند و بار مضاعفی را از دوش مسئولین و مدیران می کاهد.

وی خاطرنشان کرد: سیستم گرمایش مدارس در دو مرحله عقد قرارداد و پیمان و خرید تجهیزات، اجرایی و در یک سال اخیر در سطح گسترده ای در شهرستان‌ها و مناطق استان و در بین مدارس پیاده شده و این فرآیند کماکان استمرار خواهد داشت.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: هزینه صرف شده برای عملیاتی شدن این سیستم در یک سال اخیر، بالغ بر ۷۶۸ هزار و ۴۱۵ میلیون ریال بوده که به طور کامل تأمین و اجرا شده است.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید