جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی با حمایت یونیدو در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی با حمایت یونیدو در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

0
461
کد خبر: 70417
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی با حمایت یونیدو در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به‌گزارش میار ؛ علیرضا جلالزایی اظهار کرد: دوره‌های آموزش صنایع‌دستی حرفه‌ای با حمایت سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) با حمایت مالی دولت ژاپن با هدف تقویت زنجیره ارزش صنایع‌دستی، دوره‌های آموزش خیاطی حرفه‌ای، دیجیتال مارکتینگ، بسته‌بندی روز، رنگ‌شناسی و ایمنی کار با مشارکت و همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌کند.

وی افزود: این دوره‌ها در مرحله اول در زاهدان، ایرانشهر و چابهار برگزار می‌شود و در مرحله بعد در حوزه سیستان و سراوان برگزار خواهد شد.

جلالزایی بیان کرد: همچنین این دوره‌ها باحضور اساتید صاحب نام و برجسته دانشگاه هنر تهران به مدت یک هفته در هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: ۸۰ نفر در زاهدان، ۱۲۰ نفر در ایرانشهر و ۱۰۰ نفر در چابهار از طریق فراخوان انتخاب شده‌اند که از ۲۲ مردادماه تا پنجم شهریورماه آموزش خواهند دید.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید