پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اعطای مجوز تعمیرگاه خودروهای چینی به فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

اعطای مجوز تعمیرگاه خودروهای چینی به فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

0
172
کد خبر: 70181
با حضور مشاور سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیرکل حراست این سازمان و با هدف گسترش مهارت آموزی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تعمیرگاه خودروهای چینی جهت آموزش و اعطای مجوز مهارت آموزی در محیط کار واقعی در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش میار ، محمد جواد جامه مشاور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مدیر کل حراست این سازمان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح این آموزشگاه 

اظهارداشت: پاسخ به نیاز بازار کار و مهارت آموزی در دل کار از مهمترین برنامه های مهارت آموزی جوانان است که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آن توجه ویژه ای دارد.

رضا احمدی مدیرکل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز گفت: کیفیت جمعیت در داشتن مهارت است و نگاه سازمان فنی و حرفه ای بر پای کار بودن بخش خصوصی و ظرفیت های آن در موضوع مهارت آموزی است تا این مهم در کشور شتاب گیرد.

جلیل شهریاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: این استان به عنوان جوان ترین استان کشور ظرفیتی از نیروی کار دارد که سازمان فنی و حرفه ای نیز برای هدایت بهتر آنها تمامی تلاش خود را بکار گرفته است.
دسته بندی: شهری / خرد / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید