جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » 300 میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند سیستان‌وبلوچستان پرداخت شد

300 میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند سیستان‌وبلوچستان پرداخت شد

0
200
کد خبر: 70080
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال تحصیلی گذشته، بیش از 300 میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان جامعه هدف کمیته امداد استان پرداخت شد.

به گزارش میار ؛ مجیدرضا دهمرده، افزود: در سال تحصیلی گذشته، بیش از 300 میلیارد تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان جامعه هدف کمیته امداد استان پرداخت شد.
وی بیان کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی با نگاه خیر و احسان و پیروی از اصل مواسات و همدلی که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان به این مهم تأکید داشتند، تعامل و تفاهمی فیمابین وزارت آموزش‌وپرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد، مبنی بر اینکه دانش‌آموزان نخبه و مستعد تحت حمایت، بصورت رایگان در مدارس هیئت امنایی، غیرانتفاعی و نمونه دولتی با لحاظ سهمیه، ثبت نام شوند.
قائم مقام کمیته امداد استان افزود: از دستاوردهای این طرح می‌توان به ثبت‌نام رایگان 251 نفر از دانش‌آموزان عزیز مورد حمایت در استان طی سال تحصیلی 1400 – 1399 و ثبت‌نام رایگان 404 دانش‌آموز نیازمند در سال تحصیلی 1401 – 1400 در این مدارس اشاره کرد.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ خیر و احسان و فراهم‌سازی زمینه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی طرح مدارس همدل است، گفت: این اقدام مهم نتیجه همراهی و همدلی بیش از 105 مدیر نیکوکار در سراسر استان است.
دهمرده اظهار کرد: از سایر توفیقات کمیته امداد استان در عرصه علمی و فرهنگی، می‌توان به برگزاری 5 مرحله اعتکاف علمی و پانسیون مطالعاتی با حضور برترین‌های دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر در مناطق سیستان (شهرستان زابل) و بلوچستان (شهرستان ایرانشهر)، کسب رتبه نخست کشوری در تعداد قبول شدگان در دانشگاه فرهنگیان (186 نفر)، کسب رتبه نخست کشوری در قبول‌شدگان در مدارس سمپاد (225 نفر) و کسب رتبه ششم کشوری در تعداد قبول‌شدگان در دانشگاه اشاره کرد.
دسته بندی: آموزش و پرورش / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید