پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » توسعه امنیت پایدار سیستان و بلوچستان ثمره تعامل دستگاه قضائی و انتظامی است

توسعه امنیت پایدار سیستان و بلوچستان ثمره تعامل دستگاه قضائی و انتظامی است

0
225
کد خبر: 70062
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس‌کل دادگستری توسعه امنیت پایدار را ثمره تعامل مثبت ۲ دستگاه قضائی و انتظامی دانست.

به گزارش میار ؛ از زاهدان، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و هیئت همراه بعد از ظهر امروز با حضور در دادگستری کل استان با حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا رئیس‌کل دادگستری استان دیدار کرد و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به وی و تمامی زحمتکشان این قوه تبریک گفت.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل ارزنده دستگاه قضا با پلیس به عنوان مهمترین سازمان امنیت‌ساز جامعه، اظهار داشت: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک انتظامی و دستگاه قضا است و هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی باید بتوانند نقش خود را در این ماموریت حساس به درستی ایفا کنند.
سردار طاهری با اشاره به اینکه تعامل همه جانبه انتظامی و دستگاه قضائی با برنامه‌ریزی درست و هدفمند امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه را به دنبال دارد، افزود: تفاهم و تعاملات این دو دستگاه با هدف همکاری مشترک در زمینه‌های پیشگیری، قضائی و انتظامی نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دارد. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توسعه آرامش اجتماعی، استقرار امنیت پایدار در جامعه، ‌افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی را ثمره تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضائی و انتظامی دانست و بر آن تاکید کرد.
حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا نیز ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مجموعه فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه پلیس استان بیشترین همکاری و ارتباط را با دستگاه قضائی دارد، افزود: تعامل بین دو دستگاه در ایجاد و ارتقاء امنیت و احساس امنیت بین شهروندان جایگاه و نقش ویژه و حساسی دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان پیشگیری از جرائم را اولویت مهم مأموریت‌های دستگاه قضائی و انتظامی عنوان کرد و گفت: در پیشگیری از جرائم باید تمرکز روی اقدامات فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم در این راه تلاش کنیم.
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید