پنج شنبه، 30 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تردد مسافران در پایانه های مرزی شمال سیستان وبلوچستان رشد ۳۸درصدی داشته است

تردد مسافران در پایانه های مرزی شمال سیستان وبلوچستان رشد ۳۸درصدی داشته است

0
267
کد خبر: 70002
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت‌:تردد۸۲ هزارو۲۷۹مسافر در دو ماهه‌نخست سالجاری در پایانه های مرزی میلک‌ومیرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۸درصدی تردد را نشان می دهد.

به گزارش میار ؛ تیمورباقری افزود: از این میزان مسافر جابجاشده ۳۵ هزار و۹۲۴تردد مسافر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و۴۶هزار و۳۵۵ تردد مسافر مربوط به پایانه مرزی میلک بوده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تشریح کرد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است این اداره‌کل طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران در دست اقدام دارد که طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه از آن جمله بشمار می رود.
باقری خاطر نشان کرد:براساس پیش بین های صورت گرفته و با توجه به دوسال محدودیت های کرونایی در سالجاری شاهد رشد آماری قابل توجه در ورود زائرین اربعین حسینی از کشور پاکستان خواهیم بود که برنامه ریزی شده که با همکاری سایر دستگاه‌های مستقر در مرز از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین پاکستانی استفاده شود .
دسته بندی: شهری / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید