پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » رویکرد مهم انجمن سینمای جوانان ایران برقراری جشنواره های منطقه ای است

رویکرد مهم انجمن سینمای جوانان ایران برقراری جشنواره های منطقه ای است

0
244
کد خبر: 69898
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در نشست هنرمندان سینمایی سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر رویکرد مهم رویکرد مهم انجمن سینمای جوانان ایران برقراری جشنواره ها ی منطقه ای است.
به گزارش میار ؛ آذر پندار گفت: انجمن سینمای جوانان ایران برقراری جشنواره ها ی منطقه ای است و از برگزاری این جشنواره ها در استان استقبال می کنیم.
وی همچنین هدف گذاری انجمن سینمای جوانان ایران را  برگزاری جشنواره ها ی منطقه ای در استان ها عنوان کرد و افزود: جشنواره های منطقه ای نزدیک به ۷۰ دوره در کشور برگزار که در دو ، سه سال اخیر بعلت کرونا تعطیل شد.
آذر پندار ادامه داد: در حال حاضر به دنبال احیای این جشنواره ها هستیم و از مشارکت استان برای میزبانی این جشنواره ها استقبال خواهیم کرد. وی بیان کرد: جشنواره های منطقه ای مکمل جشنواره فیلم کوتاه تهران است و در سطح ده استان برگزار میشود.
وی تصریح کرد: امتیاز ویژه ای که جشنواره‌های منطقه ای برای فیلم سازان دارد این است که فیلم های ارائه شده در این جشنواره بدون هیچ محدودیت و مانع، مستقیم به جشنواره فیلم کوتاه تهران راه می یابند.
وی ارایه کارهای بومی به انجمن سینمای جوانان ایران را مهم  عنوان کرد و گفت این انجمن از تولیدات بومی فیلم سازان دفاتر استان ها استقبال خواهد کرد.
وی خطاب به فیلم سازان جوان گفت اگر میخواهید در سینمای حرفه ای روایت کنید باید از تولید فیلم کوتاه شروع کنید. در این جلسه فیلم سازان و فعالان سینمایی استان به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت از فیلم سازان استان در سطح کلان کشور در خصوص ارائه تولیدات فاخر شدند.
همچنین در پایان این جلسه از خانواده شهید محمد قاسمی  از شهدای هنری اداره ارشاد سیستان و بلوچستان و جمعی از فیلم سازان که در جشنواره های مختلف فیلم ارائه کرده بودند تجلیل بعمل امد.  
دسته بندی: سینمای ایران / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید