جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » سه هزار واحد نیمه تمام سیل ۱۳۹۸ در نیکشهر بازسازی شد

سه هزار واحد نیمه تمام سیل ۱۳۹۸ در نیکشهر بازسازی شد

0
128
کد خبر: 69850
رییس اداره بنیادمسکن انقلاب اسلامی نیکشهر گفت: سه هزار واحد نیمه تمام از محل بازسازی سیل ۱۳۹۸ در شهرستان نیکشهر با ابلاغ اعتبارات متمم در حال تکمیل و بزودی افتتاح می‌شوند. 

به گزارش میار ؛ رحیم بخش هوتی افزود: این واحدهای مسکونی هر کدام ۴۷ و ۶۰ متری هستند که با تسهیلات اولیه ۴۰ میلیون تومان و کمک بلاعوض ۲۲ میلیون تومانی در حال ساخت هستند . هوتی گفت: با توجه به اینکه این واحدهای سیلزده با اعتبار نخست تکمیل نمی‌ شدند دولت ۴۰ میلیون تومان متمم تخصیص داده که بزودی تکمیل و افتتاح شوند.
وی بیان کرد: همچنین تعدادهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی طرح ویژه بهسازی در مراحل پایانی ساخت هستند و ۶۰ درصد آنها به بهره‌ برداری رسیده است. وی بابیان اینکه طرح جهش ملی مسکن این شهرستان نیز با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجراست افزود: تعداد سه هزار متقاضی این طرح در شهرهای نیکشهر، بنت، اسپکه و قصرقند نام‌نویسی کرده‌اند که پس از تایید و تامین زمین از سوی راه و شهرسازی کارساخت آنها آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد : ۲۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در نیکشهر وجود دارد که ۲۱۸ روستا تهیه طرح هادی شده‌اند. وی گفت: ۹۸درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان طرح هادی تهیه و ۱۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز اجرای طرح هادی انجام شده است.
هوتی تصریح کرد: اکثر روستاهای نیکشهر برای صدور سند از طریق قانون الحاق و ماده ۱۳۳ نقشه برداری شده‌اند و پروسه صدور سند در حال انجام است.
وی ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۸ هزار و ۸۹۴ واحد مسکونی از ابتدا تاکنون توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان نیکشهر ساخته و تحویل متقاضیان شده است.
دسته بندی: شهری / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید