چهارشنبه، 29 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » جلوگیری از قاچاق ۲۲ تن روغن خوراکی در بلوچستان/ ۸۰ هزار لیتر بنزین قاچاق در سیستان کشف شد

جلوگیری از قاچاق ۲۲ تن روغن خوراکی در بلوچستان/ ۸۰ هزار لیتر بنزین قاچاق در سیستان کشف شد

0
118
کد خبر: 69816
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲ تن روغن مایع خوراکی قاچاق در بازرسی از یک کامیون باری در محور مواصلاتیبلوچستان و کشف ۸۰ هزار لیتر بنزین قاچاق در محورهای مواصلاتی منطقه سیستان خبر داد.
سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر- بزمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی از آن 22 تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از 6 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
وی در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زهک در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی زهک- زابل به 3 دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توقیف این خودروها و در بازرسی از آنها 80 هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد که در این رابطه سه فرد متخلف شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان سوخت، کالا و سرمایه های ملی با اشاره به تأثیر مخرب این پدیده شوم بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.  
دسته بندی: انتظامی / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید