پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » رسانه » لزوم پیگیری مطالبات خبرنگاران فعال رسانه‌ای

لزوم پیگیری مطالبات خبرنگاران فعال رسانه‌ای

0
109
کد خبر: 69687
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از پیگیری مطالبات و وضعیت بانوان فعال رسانه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛  نشست بررسی وضعیت چالش های پیش روی بانوان فعال در حوزه رسانه به پیشنهاد هیأت اندیشه ورزان بانوان بسیج رسانه با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اعضا برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های بسیج رسانه برای بهبود اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و خدمات نظام و تشکیل کمیته بانوان، اظهار داشت: بانوان خبرنگار رسالتی حساس را با پذیرش تمامی خطر و سختی عهده دار هستند.
زهرا ابراهیمی بعد از شرح اهم مشکلات و مطالبات توسط خبرنگاران ضمن استقبال از هر گونه رایزنی برای بهبود وضعیت آنان بویژه برای تحقق حقوق آنان،گفت: این دفتر در تلاش است از ظرفیت های موجود و از طریق پیگیری با نهادهای متولی، نسبت به رفع مشکلات و بهبود وضعیت خبرنگاران بانو، اقدامات را تا حصول نتیجه پیگیری کند. رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار کرد: بانوان رسانه ای تاکنون آنطور که باید مورد توجه نبودند، تلاش داریم در بسیج رسانه نقش بانوان را پر رنگ‌تر ببینیم و با ارتباط با امور بانوان استانداری حمایت بیشتری از آنان داشته باشیم. پوریا یاسینی گفت: در این راستا هیأت اندیشه ورز بانوان را راه‌اندازی کرده و امور و مشکلات بانوان را تا حد ممکن پیگیری خواهیم کرد.  
دسته بندی: رسانه / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید