جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » تلویزیون و تئاتر » نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز چه برنامه‌هایی دارند؟

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امروز چه برنامه‌هایی دارند؟

0
150
کد خبر: 68672
جزئیات برنامه های نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که امروز ۱۲ خرداد از شبکه های رادیو و تلویزیون پخش می شود، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میار» به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ۱۳ برنامه رادیویی و تلویزیونی از تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه ۱۲خرداد روی آنتن می رود.

شبکه جام جم در این ایام آغازگر پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها است که هر بامداد ساعت ۱ برنامه «ایران ما» را پخش می‌کند. امروز این برنامه به سعید جلیلی اختصاص داشت. تکرار برنامه «شمارش معکوس» رادیو ایران نیز متعلق به محسن رضایی بود که ساعت ۷:۱۰ پخش شد. برنامه «دومین گام» رادیو اقتصاد نیز با حضور همتی روانه آنتن می‌شود.

تکرار برنامه «صدای جوانی» ساعت ۱۰ روی آنتن رادیو جوان می‌رود که به محسن مهرعلی زاده اختصاص دارد. تکرار برنامه «دومین گام» رادیو اقتصاد که اختصاص به امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی دارد، ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

برنامه «انتخاب و فرهنگ» درباره برنامه‌های فرهنگی سعید جلیلی ساعت ۱۷ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. برنامه «صدای جوانی» از برنامه‌های علیرضا زاکانی می‌گوید.

شبکه یک امشب ساعت ۲۰ مستند ابراهیم رئیسی را پخش می‌کند و خبر ساعت ۲۰:۳۰ و گفتگوی ویژه خبری شبکه دو نیز به وی اختصاص دارد.

گفتگوی شبکه خبر نیز برنامه علیرضا زاکانی را پخش می‌کند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید