جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » چهره ها » تكذیب تزریق واكسن به امام جمعه آبادان

تكذیب تزریق واكسن به امام جمعه آبادان

0
174
کد خبر: 66403
امام جمعه آبادان در پاسخ به برخی شایعات تصریح کرد: تا الان هیچ گونه واکسن کرونا نزده ام و قطعا نخواهم زد تا افراد اولویت دار استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میار»، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان در پی شایعه دریافت واکسن کرونا گفت: تا الان هیچ گونه واکسنی نزدم و قطعا نخواهم زد تا افراد اولویت دار استفاده کنند.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: منتظر خواهم بود تا واکسن ایرانی استفاده کنم.

وی همچنین از فعالان رسانه‌ای درخواست کرد: در پخش خبرها و حفظ آبروی افراد در ماه شریف رمضان دقت بیشتری شود.

گفتنی است، پس از انتشار خبر سوء استفاده شهردار و تنی چند از مدیران شهری آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبان‌ها، شهردار آبادان در یک ویدئو توضیحاتی در این زمینه ارائه داد و از امام جمعه آبادان نیز به عنوان یکی از کسانی که پاکبان‌ها خواسته بودند تا برای اعتمادسازی واکسن بزند، نام برد. همین موضوع موجب شد در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر واکسن زدن امام جمعه آبادان منتشر شود.

پس از رسانه‌ای شدن موضوع استفاده مدیران شهرداری و اعضای شورا ‌از سهمیه واکسن پاکبانان، دادستان آبادان قول پیگیری قانونی و برخورد با متخلفان را داد و وزیر بهداشت هم طی نامه‌ای بر برخورد با متخلفان تأکید کرد.

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادن هم پس علنی شدن موضوع و اعتراض ها و واکنش های مردم و گروه ها، امروز با عذرخواهی از مردم تایید کرده که او و ۸ نفر از مدیران و کارکنان شهرداری به پیشنهاد پاکبانان واکسن زده اند!!

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید