جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » همه چیز درباره ترور دانشمند هسته ای ایران/ یک متهم بازداشت شده است

همه چیز درباره ترور دانشمند هسته ای ایران/ یک متهم بازداشت شده است

0
422
کد خبر: 59155
رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان حوزه هسته ای ترور شد درحالیکه بنابر آخرین اخبار واصله یک متهم این اقدام مذبوحانه نیز بازداشت شده است.

به گزارش میار، ساعاتی قبل محسن فخری زاده یکی از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد و به شهادت رسید.

بنا بر اطلاعات کسب شده، این ترور در شهر آبسرد رخ داده و تروریستها پیش از تیراندازی به سمت خودروی آقای فخری زاده، اقدام به انفجار یک خودروی دیگر کرده اند.

بیانیه وزارت دفاع: «بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل شد.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.»

در این اقدام تروریستی، ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در میدان خلیج فارس آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای کشورمان خود را منفجر می‌کند و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده که در پی آن یکی از محافظان شهید فخری‌زاده 4 تیر خورده و آقای محسن فخری‌زاده نیز در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان شهید شده است.

در جریان این درگیری تعداد دیگری از افراد هم کشته شدند که هویت آنها هنوز معلوم نیست.

گفته می شود برخی نزدیکان آقای فخری زاده هم همراه ایشان بوده اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این طی سخنانی از فخری زاده نام برده و رسانه های صهیونیستی نیز گفته بودند که او یکی از اهداف ترور این رژیم بوده است.

بنابراین گزارش، بر اساس گزارشی که در صدا و سیما و از منطقه آبسرد پخش شده یکی از متهمان این ترور بازداشت شده است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید