پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » مرد بی‌حیا وارد خانه این زن شد و سرش را برید/ او به کودک یک‌ساله هم رحم نکرد/ در بهارستان تهران رخ داد+تصاویر

مرد بی‌حیا وارد خانه این زن شد و سرش را برید/ او به کودک یک‌ساله هم رحم نکرد/ در بهارستان تهران رخ داد+تصاویر

0
397
کد خبر: 52324
قاتل 28 ساله که زن جوان و کودک یکساله اش را سر بریده بود دستگیر شد؛ به گفته دادستان بهارستان متهم به دلیل توهم ناشی از مصرف شیشه تصور نمی کرد که دست به چنین جنایت هولناکی زده باشد و بعد از فرار از محل قتل فقط تلفن همراه این زن را به سرقت برده بود.

به گزارش میار، ساعتی قبل خبری مبنی بر دستگیری قاتل شیطان صفت زن جوان تهرانی و کودک یکساله اش که در بهارستان سر بریده شده بودند رسانه ای شد.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان درباره نحوه دستگیری قاتل این زن تهرانی و ارسلان کودک یکساله اش گفت: در بازرسی از محل قتل زن جوان و کودک یکساله اش سرنخ هایی از این قتل به دست آوردیم و در تحقیقات شبانه روزی توسط بازپرس این پرونده و ماموران آگاهی حقایقی دراینباره کشف شد.

غلامرضا صادقی در ادامه توضیح داد: در محل وقوع قتل یک چاقو غیر از آن چاقوی اولیه ای که کشف شده بود پیدا کردیم که قاتل بعد از بریدن سر زن جوان و کودکش آن را زیر کابینت آشپزخانه پرت کرده بود و معلوم شد قاتل با این وسیله مرتکب قتل شده است.

وی در ادامه افزود: در بازرسی ها علاوه بر آن چاقو یک کلاه مردانه نیز پیدا کردیم و متوجه شدیم این کلاه مربوط به مرد جوانی است که در همان کوچه سکونت دارد و مدتی است که فرار کرده است.

دادستان بهارستان ادامه داد: با به دست آمدن این سرنخ ها ماموران محل زندگی این مرد جوان را زیر نظر گرفتند تا اینکه متوجه شدند شب گذشته به خانه شان سر زده و برای مصرف مواد مخدر از آنها پول گرفته است، این قاتل جوان در محله مشغول مصرف مواد مخدر بود که حدودا ساعت دو نیمه شب توسط ماموران دستگیر می شود و در بازجویی ها به قتل زن جوان و کودک یکساله اش اعتراف می کند.

صادقی تصریح کرد: این جوان در بازجویی ها انگیزه قتل را توهم مصرف شیشه عنوان کرد و گفت که از پشت بام به خانه این زن جوان ورود می کند و به خاطر توهم شدید ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه تصور می کند این زن نامزد سابق خودش است که در یکی از شهرستان ها زندگی می کرد اما وقتی زن جوان را وحشت زده می بیند متهم دستپاچه شده و برای ساکت کردن‌اش کهاو را با چاقو سر می برد، در همان زمان کودک یکساله این زن به نام ارسلان گریه می کرد که قاتل جوان برای بند آوردن گریه این کودک، او را هم با چاقو سر می‌برد.

این قاضی در ادامه گفت: این جوان 28 ساله در لحظه قتل حالت طبیعی نداشته و به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه تصور نمی کرد  دست به چنین جنایت هولناکی زده باشد و بعد از فرار از محل قتل فقط تلفن همراه این زن را به سرقت برده بود.

وی در پایان گفت: این قاتل 28 ساله نیت شومی نسبت به این زن نداشته و درواقع چنین مسئله ای تا به الان برای ما محرز نشده است؛ باید تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشات، برای فهمیدن این موضوع صبر کرد.
منبع:رکنا
دسته بندی: حوادث / اسلاید شو / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید