جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » این نوزاد سرراهی را ندیده اید/ خواستگارش بد بلایی سرش آورد

این نوزاد سرراهی را ندیده اید/ خواستگارش بد بلایی سرش آورد

0
716
کد خبر: 33997
میار: دختری که پدر و مادرش او را 34 سال پیش در توپخانه تهران رها کرده اند حالا قصد پیدا کردن آنها رادارد و می خواهد از هویت اصلی خود با خبر شود.
به گزارش میار، یکی از روزهای سرد اسفند ماه سال 63 بود که نوزاد دختری درحالیکه کنار خیابان در توپخانه تهران رها شده بود کشف شد. سریعا بعدازاین اقداماتی لازم انجام و پلیس این نوزاد رابه بهزیستی سپرد که متعاقبا در آنجا نیز نوزاد به مادر و پدر جدیدش سپرده می شود.
بنابراین گزارش، سال ها از آن اتفاق گذشت و حالا بعد از این همه سال درحالیکه این دختر جوان قصد ازدواج کردن با خواستگارش را نداشت از سوی او مورد یک افشاگری جدید قرار گرفت وآقای خواستگار به او گفت که پدر و مادرش او را از بهزیستی به خانه آورده و بزرگ کرده اند.
حالا بعد از این همه سال با همین عبارات خواستگار ناکام، که می خواست با این صحبت ها انتقام جواب منفی دختر جوان از خود را بگیرد، آسایش و آرامش از دنیای این دختر 34 ساله پر کشیده است، او هیچ نیاز مالی ندارد بلکه فقط برای بازگشت دوباره آسایش به فکر و زندگی اش حالا تصمیم دارد به هر شکلی که ممکن است پدر ومادرش را پیدا کند.
این خانم جوان در گفت وگو با ما گفت: موقع پیدا شدنم که مربوط می شود به روز بیستم اسفند ماه سال 63 همراه من یک عدد ساک اسپورت آبی، یک کیف مشکی که داخل آن پماد روغن کبد ماهی، استامینفون، آسپیرین بچه و کلی لباس و کلاه بافتنی بوده پیدا شد و مهمتر اینکه به دلیل ابتلا به بیماری سیانوز نوزادان سر و بدن ام نیز موقع پیدا شدن پوسته داشته است و حتی دو ماه در بیمارستان بستری بودم؛ در آخر از شهروندان خواهش دارم اگر کوچکترین اطلاعاتی نسبت به ماجرای گمشدن من دارند به نحوی مرا درجریان ماجرا قرار بدهند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید