پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » مرد شوم اعدام مي شود/ او اقدامات پليدي با دختران تهراني در جوي آب داشت!

مرد شوم اعدام مي شود/ او اقدامات پليدي با دختران تهراني در جوي آب داشت!

0
399
کد خبر: 31009

میار: تجاوز‌هاي سريالي در جوي آب با طناب دار گره خورد.

به گزارش میار، دو سال پيش بود كه مردی به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد دختر جوانش مورد تعرض قرار گرفته ‌است.

وي به پلیس گفت: دخترم برای مهمانی بیرون رفته ‌بود و حدود ساعت هشت شب وقتی به خانه برگشت، درحالی‌که بدنش مجروح شده‌ بود او را دیدم و پرسیدم چه اتفاقی برایش افتاده‌ است. دخترم به شدت ناراحت بود و اصلا نمی‌توانست صحبت کند اما بعد از چند دقیقه وقتی کمی حالش بهتر شد، گفت از سوی جوانی مورد تعرض قرار گرفته‌ است.

این دختر جوان در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، به پلیس گفت: حدود ساعت هشت شب بود و من از اتوبان باقری داشتم به خانه می‌رفتم. از فضای سبز کنار اتوبان راه می‌رفتم که یکدفعه جوانی به من حمله کرد و من را کتک زد و بعد به داخل جوی آب انداخت و به من تجاوز كرد. مرد جوان به شدت من را کتک مي‌زد و توان مقاومت را از من گرفته بود.

با توجه به شکایت این دختر پرونده برای رسیدگی به اداره شانزدهم آگاهی تهران بزرگ سپرده و دختر جوان نیز به پزشکی قانونی معرفی شد. درحالی‌که پزشکی‌ قانونی تعرض به دختر جوان را مورد تأیید قرار داده ‌بود، پدر این دختر دوباره به ماموران مراجعه کرد و از وجود یک قربانی دیگر دراین‌باره خبر داد.

وي گفت: وقتی داشتم در مورد آنچه برای دخترم اتفاق افتاده با یکی از همسایه‌ها صحبت می‌کردم، او به من گفت چند روز قبل حادثه‌ای مشابه برای خواهرش پيش آمده ‌است اما از آنجا که به خواهرش تعرضی نشده، موضوع را به پلیس گزارش نداده‌ است.

وقتی ماموران دوست این مرد را مورد بازجویی قرار دادند، وي گفت: چند روز قبل از اینکه اين حادثه برای دختر جوان به وجود بیاید، برای خواهر من هم اين اتفاق افتاد و مردی به او حمله کرد و کتکش زد و او را داخل جوی آب انداخت و قصد تعرض به او را داشت که خواهرم موفق به فرار شد. چون این موضوع به تجاوز ختم نشده‌ بود ما شکایت نکردیم اما خواهرم به شدت دچار آسیب روحي شده است.

وقتی ماموران متوجه شدند احتمالا با تجاوزهاي زنجیره‌ای در اطراف اتوبان باقری مواجه هستند، بررسی‌های خود را دقیق‌تر کردند تا اینکه پدر دختر یک‌ بار دیگر به ماموران مراجعه کرد و مدعی شد جوان متعرض را شناسایی کرده ‌است. او گفت: از روزی که دخترم مورد تعرض قرار گرفته‌ است، در اطراف محل حادثه پرسه می‌زنم تا شاید بتوانم ردی از فرد متعرض پیدا کنم تا اینکه پسری را با مشخصاتی که دخترم گفته‌ بود دیدم. او سوار موتور بود و داشت برای دختری جوان مزاحمت ایجاد می‌کرد؛ من هم جلو رفتم و او را تعقیب کردم و به او معترض شدم چرا مزاحم دختر جوان شده‌ است. او از دست من فرار کرد و من تعقیبش کردم؛ او وارد یک کارگاه شد كه من آدرس آنجا را دارم.

با توجه به آدرس به‌دست‌آمده، ماموران به محل رفتند و پسر جوان را بازداشت کردند. او به تجاوز به دختر جوان اعتراف کرد و گفت: وقتی او را دیدم، از خود بی‌خود شدم و فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد.

متهم که برای تحقیقات بیشتر به شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران آورده شده بود، گفت: ١٩ساله هستم و چند ماه قبل از افغانستان به ایران آمدم. هفت ماه بود که کار می‌کردم‌. برای خانواده‌ام پول می‌فرستادم. نمی‌دانم در مورد کاری که کردم چه بگویم؛ پشیمان هستم. من به‌جز این دختر یک ‌بار دیگر هم با دختری چنین رفتاری کردم.

تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه داشت تا اينكه بالاخره پرونده تكميل شد و با حكم قضات اين شعبه متهم به اعدام محكوم شد كه اين حكم عينا در ديوان عالي كشور نيز مورد تاييد قرار گرفت. 

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید