سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » همه چیز درباره پرونده لیدا کاوه/ ردپای قاچاقچیان اعضای بدن در ماجرا+ فیلم

همه چیز درباره پرونده لیدا کاوه/ ردپای قاچاقچیان اعضای بدن در ماجرا+ فیلم

0
773
کد خبر: 29456

میار: لیدا کاوه لی که به تازگی جنجال گمشدن اش پایان یافته بود حالا جنجال های جدیدی با صحبت های عجیب اش به راه انداخته است.




به گزارش میار، اوایل هفته گذشته بود که خواهر لیدا کاوه لی به خبرنگار رکنا گفت: ساعت حدود ۱۲:۱۵ روز جمعه، لیدا برای چاپ یک عکس روی تخته شاسی از خانه خارج شد. گویا ابتدا برای چاپ عکس به سعادت آباد رفته اما چون عکاسی بسته بوده به شهرک غرب مراجعه کرده است. این‌ها را بعدا یکی از دوستانش برایم تعریف کرد. ساعت دو ظهر بود که یک پیام از لیدا برایم ارسال شد، وقتی پیام را نگاه کردم نوشته بود من شارژ ندارم، تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم، نگران نباش. به همه چیز فکر می‌کردم به جز اینکه قرار است دیگر خواهرم را نبینم. شب بود که به خانه برگشتم اما لیدا هنوز به خانه برنگشته بود؛ نگرانش شدم، با گوشی تلفن همراهش که تماس گرفتم خاموش بود. دلشوره ام هر لحظه بیشتر می‌شد. خیلی ترسیده بودم. با همه دوستانش تماس گرفتم و از لیدا پرسیدم اما هیچ کس خبری نداشت. ساعت که از ۱۲ شب گذشت و خبری از خواهرم نشد دیگر طاقت نیاوردم و به کلانتری رفتم. فردای آن روز پرونده‌ای در خصوص ناپدید شدن لیدا باز شد و حالا مأموران پلیس آگاهی تهران در تلاش هستند تا از او ردی به دست بیاورند. از آن طرف عکس خواهرم را در فضای مجازی منتشر کردیم شاید از این طریق هم بتوانیم ردی از او به دست بیاوریم. چند نفر هم تماس گرفتند اما هیچ کدام از این تماس‌ها کمکی به ما نکرد، مثلا یک نفر تماس گرفت و گفت: یک نفر که شبیه لیدا بوده است را پشت فرمان یک پژوی پرشیای سفید رنگ دیده است اما خواهرم هیچ وقت رانندگی نمی‌کرد. لیدا آزارش حتی به یک مورچه هم نرسیده بود، همه او را به عنوان یک آدم صلح جو و میانجی گر می‌شناختند. او ورزشکار بود، یک دوچرخه سوار حرفه‌ای؛ در روز این چند روز غم دوری از خواهر پیرم کرده است، در این میان حرف‌های برخی از آدم‌ها بیشتر آزده ام می‌کند. می‌گویند قهر کرده، می‌گویند اختلال حواس دارد اما هیچ کدام از این گفته‌ها درست نیست، من مطئن هستم ناپدید شدن خواهرم ماجرایي دارد که به زودی متوجه می‌شویم.

تلاش های کارآگاهان اداره آگاهی ادامه داشت تااینکه بالاخره گره پرونده باز شد و رییس پلیس پایتخت در حاشيه برگزاري طرح كاشف وقتي در برابر خبرنگاران از ماجراي فقداني مرموز ليدا كاوه لي مورد سوال قرار گرفت گفت: هفته گذشته و درپی اعلام‌مفقودی زنی به نام لیدا کاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. تیم‌هایی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام شب گذشته این زن در حالی که شرایط روحی مناسبی هم نداشت در محدوده شهرک غرب یعنی همان منطقه‌ای که مفقودی‌اش اعلام شده بود پيدا شد. با توجه به شرایط روحی که این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد. با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تاکنون کسی در این زمینه دستگیر نشده 

اما این تمامی ماجرا نبود و حالا لیدا کاوه لی که صفحه چند صد فالوئری اش به 15 هزار فالوئر ارتقا یافته است ادعاهای عجیبی را بعد از پیدا شدن مطرح کرده است. اين خانم پس از پيدا شدن مدعی شده است كه در ميدان صنعت با چشمان و دست های بسته و توسط يك فرد ناشناس ربوده و بعد از آن به مكان نامعلومي منتقل شده است و در اين مدت افراد ناشناس به او گفته اند بايد از او آزمايش بگيرند تا مشخص شود قلب ليدا به فرد مورد نظرشان مي خورد که در اين صورت قلب ليدا را گرفته و به كس ديگري پيوند بزنند!

اما اینکه لیدا چطور توانسته است به سادگی بعد از یک هفته از دست این افراد فرار کند مشخص نیست و منابعی مدعی شده اند افراد ربایند خودشان او را رها کرده اند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید