پنج شنبه، 9 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » چه كسي تيام را برد/ ماجراي عجيب فروخته شدن كودك 4 ساله در قلب تهران+‌تصوير

چه كسي تيام را برد/ ماجراي عجيب فروخته شدن كودك 4 ساله در قلب تهران+‌تصوير

0
498
کد خبر: 27727
میار: خانواده اي كه فرزند 4 ساله شان از چهارشنبه هفته گذشته ربوده شده است بالاخره توانستند فرد رباينده را كه يك معتاد شيشه اي است پيدا كنند در حاليكه تحقيقات كارآگاهان جنايي بر متهم بازداشتي جريان دارد تا مشخص شود تيام كوچولو را به كجا برده است.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از چهارشنبه هفته گذشته و در جريان مراجعه خانمي نگران به كلانتري 144 جواديه تهرانپارس آغاز شد. خانم جوان مدعي بود فرزند چهارساله اش توسط يك زن شيشه اي ربوده شده است و تنها شاهد اين ماجرا نيز پسر ديگرش كه كمي از تيام بزرگتر بود مي باشد و براساس گفته هاي برادر تيام متهم با اين بهانه كه برادرش را قرار است به پارك براي گردش ببرد از او گرفته است.

در ادامه پرونده اي در زمينه ماجرا تشكيل و با هماهنگي هاي قضائي پرونده اي در زمينه كودك ربايي در اختيار ماموران اداره يازدهم آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت تا متهم پرونده تحت شناسايي قرار بگيرد.

تحقيقات در پرونده جريان داشت تااينكه متهم در خاك سفيد تهرانپارس توسط مادر تيام ديده شد و اين مادر نگران متهم را كه خانم 34 ساله معتادي مي باشد به اداره آگاهي برد و در آنجا ماموران با هماهنگي هاي قضائي با قاضي واحدي، بازپرس شعبه يازدهم دادسراي امور جنايي تهران تحقيقات خود را براي مشخص شدن حقيقت آغاز كردند و هم اكنون متهم در اداره آگاهي تحت تحقيقات مي باشد.

به گزارش خبرنگار ما، متهم به مادر تيام گفته كودك اش را برده و فروخته است كه تحقيقات از اين زن براي مشخص شدن حقيقت در جريان است و شهروندان نيز در صورت ديدن تيام مي توانند با شماره 09011769586 تماس بگيرند تا خانواده اش را از نگراني در بياورند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید