جمعه، 31 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های نوین » تصاوير انفجار مهيب در خیابان قصر فیروزه

تصاوير انفجار مهيب در خیابان قصر فیروزه

0
746
کد خبر: 21348

میار: همسایگان پس از شنیدن صدای انفجار و پس از  مشاهده شعله‌های آتش از ساختمان مسکونی در خیابان قصر فیروزه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۵:۲۰ ظهر دیروز زنگ ایستگاه ۳۷ و ۱۵ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به همراه تیم نجات ۲ و تشک نجات عازم خیابان قصر فیروزه، خیابان دوم اسلام آباد کوچه صبوری کرد.

اکبر فرهادی افسر آماده منطقه ۸ عملیات دراین باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه  دوم یک ساختمان مسکونی به مساحت ۸۰ مترمربع پس از انفجار به طور کامل شعله ور و آتش از پنجره‌های آن درحال زبانه کشیدن به بیرون بود. آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی‌های اولیه پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و باز کردن در  به همراه یک رشته لوله آبدهی وارد محل حادثه شدند. خوشبختانه در هنگام وقوع حادثه طبقه خالی از سکنه بود ولی تیم نجات برای اطمینان بیشتر به جست‌وجوی محبوسین احتمالی در داخل ساختمان پرداختند. نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف و لکه‌گیری، پس از ایمن سازی ساختمان و تحویل به مالک عملیات خود را به پایان رساندند.

علت این حادثه توسط کارشناس مربوطه در حال بررسی است.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید