پنج شنبه، 9 فروردین 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سير تا پياز حمله تروريستي به مراسم رژه در اهواز+ فيلم و پيام ويژه رهبري

سير تا پياز حمله تروريستي به مراسم رژه در اهواز+ فيلم و پيام ويژه رهبري

0
1 343
کد خبر: 18138

میار: صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم چهار نفره تروریستی به‌صورت مسلحانه به این مراسم حمله کردند که آمارها از شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر تا این لحظه حکایت دارد.

صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، روبروی لشکر ۹۲ زرهی در اهواز مراسم رژه نیروهای مسلح در حال برگزاری بود که چند تروریست به سمت مردم و نیروهای مسلح حاضر در این مراسم شلیک کردند.  این تیراندازی حوالی ساعت ۹ صبح آغاز شد و در آن افرادی با لباس نظامی از پشت جایگاه ویژه به سمت مردم تیراندازی کردند. آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به‌سرعت مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

آرامش نسبی بعد از گذشت حدود نیم ساعت از تیراندازی در منطقه حاکم شد. تعدادی از مردم به پادگان ۹۲ زرهی ارتش در اهواز منتقل‌شدند تا بعد از ایجاد امنیت به خانه بازگردند.

آخرین جزئیات و اخبار این حمله تروریستی را در زیر می‌خوانید.



۱۸:۲۶ صدور پیام رهبر انقلاب

در پی حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

حادثه‌ی تلخ و تأُسفبار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به دست تروریستهای مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش میگشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر میزنند. دلهای پرکینه‌ی آنان نمیتواند تجلّی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند. جنایت اینها ادامه‌ی توطئه‌ی دولتهای دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند. به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.

اینجانب تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های این شهیدان عزیز عرض میکنم و صبر و سکینه‌ی الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت مینمایم. دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی موظفند با سرعت و دقت دنباله‌های این جنایتکاران را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند.

۱۷:۵۹ ترکیه حادثه تروریستی اهواز را «حمله خائنانه» توصیف کرد

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی امروز در اهواز را «حمله خائنانه» توصیف و آنرا محکوم کرد.

۱۷:۵۱ اسامی و محل نگهداری ۲۵ شهید حادثه تروریستی اهواز اعلام شد

اسامی شهدا و بیمارستانی که در آن نگهداری می شوند به شرح زیر اعلام شد:

۱- نبی دریس (بیمارستان آیت‌الله کرمی)

۲- ابراهیم بنداوی(بیمارستان آیت‌الله کرمی)

۳- خلیل هاشمی‌فر (بیمارستان آپادانا)

۴- امید نریمیسایی (بیمارستان آپادانا)

۵- علی سلمان‌وند (بیمارستان آپادانا)

۶- حسین فاروق(بیمارستان آپادانا)

۷- مهران زرافشان (بیمارستان رازی)

۸- حسین ولایتی‌فر (بیمارستان رازی)

۹- محمد افشنگی (بیمارستان رازی)

۱۰- سعید زارع (بیمارستان رازی)

۱۱- محمد عذاری (بیمارستان امام(ره)

۱۲- یونس پورجلو (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۳- رضا شعیبی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۴- اسماعیل شفیع‌نژاد (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۵- میلاد جهانگیری (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۶- سعید کریمی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۷- امید فخری زنگنه (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۸- علی کمایی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۱۹- علی لویمی (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۲۰- امید حسینی، (بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۲۱- اقدامی، کودک خردسال(بیمارستان شهید نیاکی ارتش)

۲۲- مجهول‌الهویه (بیمارستان بقایی)

۲۳- سینا آغاجاری(بیمارستان بقایی)

۲۴- حسین منجزی(بیمارستان بقایی)

۲۵- محمد عزاری (بیمارستان بقایی)

۱۷:۴۳ تمام مرزهای استان خوزستان باز است

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور اعلام کرد: تمام مرزهای خوزستان باز است و تردد مردم به صورت عادی جریان دارد.

۱۶:۴۱ واکنش سفیر ایران در انگلیس

سفیر ایران در انگلیس تاکید کرد: سفارت ایران در لندن ضمن محکومیت پخش مصاحبه سخنگوی گروه تروریستی اهواز ازشبکه ایران اینترنشنال، برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس با این اقدام را پیگیری می کند.

۱۶:۳۵ حال برخی از مجروحان حمله تروریستی اهواز وخیم است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه حال برخی از مجروحان حمله تروریستی اهواز وخیم است، گفت: در حال حاضر تعداد شهدا را نمی‌توان به‌صورت قطعی اعلام کرد چراکه تعدادی از مجروحین وضعیتشان مشخص نیست و نوسان و تغییرات دارد.

۱۵:۵۷ اسامی ۲۱ شهید حادثه اهواز اعلام شد/هویت ۴ نفر نامشخص است

علی حسین حسین زاده معاون استاندار خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری خوزستان در خصوص آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی صبح امروز اهواز عنوان کرد: متاسفانه تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز افزایش یافته است. بر اساس آخرین آمار، تعداد شهدا به ٢٥ نفر و مجروحان نیز به ٦٠ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هویت چهار شهید هنوز شناسایی نشده است، تصریح کرد: نبی دریس، هادی سامانیان، مسعود سهراب منش، خلیل هاشمی فر، امید نریموسایی، علی سلمان وند، یوسف پور جلو ، رضا شفیعی نژاد، احسان شفیعی نژاد، میلاد جهانگیری، سعید کریمی، امید فخری زنگنه، علی کمایی، علی لویمی، امیر حسینی اسد زاده، اقدامی کودک چهارساله، مهران زرافشان، حسین ولایتی فر، محمد افشنگی، سعید زارع و محمد عذاری شهدای این حادثه تروریستی هستند.

۱۵:۴۹ کمیسیون امنیت ملی مجلس فردا حادثه تروریستی اهواز را بررسی می‌کند

۱۵:۴۶ دستور روحانی برای رسیدگی سریع و برخورد قاطع با عوامل تروریستی

رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندار خوزستان دستور رسیدگی سریع دستگاه های امنیتی و برخورد قاطع با عوامل تروریستی را صادر کرد. جزئیات دستور روحانی را اینجا بخوانید.

۱۵:۳۲ تعداد شهدای حادثه اهواز به ۲۵ نفر رسید

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از افزایش تعداد شهیدان حادثه تروریستی صبح امروز اهواز به ۲۵ نفر خبر داد.

۱۵:۰۰ داعش هم مسئولیت «حمله تروریستی اهواز» را بر عهده گرفت

در حالی که گروهک «الاحوازی» مسئولیت حمله تروریستی اهواز را بر عهده گرفته است، منبع رسانه‌ای وابسته به گروه تروریستی داعش هم مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.

۱۴:۲۰ تعداد شهدا به ۱۵ نفر رسید

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از افزایش شمار شهدای حادثه تروریستی امروز اهواز به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: آمار لحظه به لحظه تغییر می کند.

۱۴:۰۱ تروریست ها با کلاشینکف مردم را به رگبار بستند

سردار ابوالفضل شکارچی ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه امروز ساعت ۹ صبح همزمان با رژه نیروهای مسلح در اهواز یک حادثه تروریستی اتفاق افتاد، اظهار داشت: ۴ نفر تروریست از چند روز قبل از رژه نیروهای مسلح،  سلاح هایی را در نزدیکی محل رژه مخفی و در پوشش مردمی خود را به مراسم نزدیک کردند و در پارک پشت جایگاه نیروهای مسلح مستقر شدند.

وی با بیان اینکه این ۴ نفر با سلاح های کلاشینکف مردم را به رگبار بستند، تصریح کرد: در بین شهدای عزیز این حادثه دختربچه ای با سن کم و جانباز ویلچری هم وجود دارد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تعدادی از تیرها از بین تماشاچی ها و مردم به رژه روندگان و مجریان مراسم هم برخورد کرده که تعدادی از نیروهای رژه رونده به فیض شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شدند، افزود: این اقدام تروریستی با عکس العمل سریع و قاطع نیروهای مسلح حاضر در محل مواجه شد.

سردار شکارچی با بیان اینکه نیروهای مسلح با دقت و سرعت عمل بالا سه نفر از تروریست ها را در جا به درک واصل کردند، تصریح کرد: یک نفر از عوامل هم دستگیر شده بود که در بیمارستان به علت شدت جراحات به درک واصل شد.

۱۳:۵۸ پوتین حمله تروریستی اهواز را «جنایت خونین» خواند

رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی خطاب به رئیس جمهور ایران حمله تروریستها علیه مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را یک «جنایت خونین» توصیف کرد.

۱۳:۲۰ تروریستهای الاحوازی را بشناسید

حمله تروریستی به مردم و حاضران در مراسم بزرگداشت ۳۱ شهریور در شهر اهواز توسط گروهک «الاحوازی» انجام شد؛ اینجا روند پیدایش این گروهک تروریستی و ادعای آنها را بخوانید.

۱۳:۱۱ تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۱۲ نفر رسید

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه صبح امروز تروریستی اهواز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: متاسفانه تاکنون در این حادثه ۱۲ نفر شهید شده اند که به علت حال وخیم برخی از مجروحان، احتمال افزایش این تعداد شهدا وجود دارد.

وی افزود: شهدای این حادثه از بین مردم و نیروهای نظامی بوده اند ولی هیچ یک از مسئولانی ارشد استانی که در محل حضور داشتند، آسیب ندیدند.

۱۲:۴۲ اعضای تیم تروریستی حادثه اهواز در همان ابتدا به هلاکت رسیدند

قدرت الله دهقان معاون استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: هنوز در ارتباط با تعداد شهدا و مجروحان در حال بررسی میدانی از بیمارستان ها هستیم ولی اینکه تعدادی از هموطنان مظلوم به ویژه مردم عادی و مظلوم، نیروهای برخی دستگاه ها و خبرنگاران به شهادت رسید اند، مسجل است.

وی افزود: آن چیزی که مهم است تیم تروریستی در دقایق اولیه با اقدام به موقع نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند ولی تحقیقاتی در مورد سایر بخش های حادثه ادامه دارد.

دهقان عنوان کرد: دستگیری هم داشتیم ولی تیم اصلی حمله کننده به مردم در همان دقایق به هلاکت رسیدند.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم عادی و مظلوم مثل همیشه در این حادثه تلفات داشته اند، عنوان کرد: همه تمهیدات لازم انجام شده و به هیچ وجه این اقدام مذبوح نمی تواند در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خللی ایجاد کند.

۱۲:۳۷ پاکستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

۱۲:۰۷ آمار مجروحان حادثه تروریستی اهواز به ۶۰ نفر رسید

ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون تعداد مجروحانی که بعد از حادثه صبح امروز رژه نیروهای مسلح به مراکز درمانی منتقل شده اند، ۶۰ نفر هستند. کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی این دانشگاه برای مداوی مجروحان به حالت آماده باش درآمده اند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.


۱۲:۰۴  سردار شکارچی: تیم تروریستی امروز اهواز منهدم شد/ ۳ تروریست به هلاکت رسیدند

سردار ابوالفضل شکارچی درباره آخرین جزئیات اقدام تروریستی صبح امروز(شنبه) که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: آمریکا، اسرائیل و ‌آل سعود همیشه برای دشمنی با ما در میدان هستند و اینگونه اتفاقات بسیار طبیعی است.

وی گفت: یک تیم چهار نفره تروریستی امروز از مخفیگاه‌شان در داخل پارکی که در مقابل بلوار قدس، محل رژه نیروهای مسلح بود به سمت مردم و رژه روندگان تیراندازی کردند که تعدادی به شهادت رسیدند و مجروح شدند.

سردار شکارچی گفت: نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۴ نفر تیم تروریستی را منهدم کردند و هم اکنون ۳ جنازه از این تروریست‌ها در اختیار نیروهای امنیتی است و یک نفر هم دستگیر شده است تا مشخص شود به کجا وابسته بوده و چطور وارد پارک شده اند؟

وی افزود: این تیم تروریستی از فاصله طولانی از داخل پارک به سمت نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که برخی از این تیراندازی‌ها به سمت جایگاه مردم هم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمارهای اعلام شده در خصوص تعداد شهدا و مجروحان ضد و نقیض است، گفت: کل مجروحان و شهدا زیر ۱۰ نفر اعلام شده است که در میان آنها علاوه بر نیروهای رژه رونده، مردم هم هستند.

سردار شکارچی افزود: هر خبری غیر از این خبر تکذیب می‌شود و اخبار تکمیلی را خودمان در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.


۱۱:۵۷ تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۱۱ نفر رسیدند

علی حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه صبح امروز تروریستی اهواز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: متاسفانه تاکنون بیش از ۳۰ نفر در این حادثه مجروح شده اند و ۱۱ نفر شهید شده اند.

۱۱:۵۲ اسامی ۷ نفر از شهدای اهواز اعلام شد

اسامی برخی از شهدای این حادثه به شرح زیر اعلام شده است:

۱-علی لویمی

۲- اسماعیل شفیعی نژاد

۳- میلاد جهانگیر نژاد

۴- رضا شفیعی

۵-  سعید کریمی

۶- امید  فرخی زنگنه

۷- یونس پور حلو

۱۱:۵۲ واکنش معاون هماهنگ کننده سپاه به حادثه تروریستی در اهواز

سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در حاشیه نشست شنبه‌های انقلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تیراندازی در رژه اهواز، اظهار داشت: اگر در هر گوشه‌ای از کشور دو یا سه نفر به مردم تیر بزنند، آیا این هنر است؟ مگر اینگونه اتفاقات هر روز در آمریکا یا شهرهای اروپایی رخ نمی‌دهد؟

وی افزود: این مساله تیراندازی نشان دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت دشمن و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است که مردم بی گناه را که نه در موضوعیت دفاعی و نه در موضوعیت نظامی هستند، به شهادت می‌رسانند.


۱۱:۴۵ ظریف: ایران قاطعانه به حملات تروریستی اهواز پاسخ خواهد داد/ حامیان تروریسم و اربابان آمریکایی‌شان مسئول هستند

محمد جواد ظریف در پی حمله تروریستی در اهواز در پیامی توئیتری نوشت: تروریستهای استخدام شده، آموزش دیده و تسلیح شده و تامین شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کرده‌اند. کودکان و خبرنگاران در میان قربانیان هستند. ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکا آنها را برای چنین حملاتی مسئول می‌داند. ایران، در دفاع از ایرانیان، قاطعانه و سریع پاسخ خواهد داد.

۱۱:۳۳ رئیس سازمان اورژانس کشور به اهواز اعزام شد

 به دنبال حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، به دستور وزیر بهداشت، قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت به همراه رییس اورژانس کشور و رییس سازمان انتقال خون به منظور پیگیری و نظارت بر درمان مصدومین این حادثه،  عازم اهواز شدند.

۱۱:۲۰ معاون امنیتی استاندار خوزستان:‌ ۹ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز

علی حسین حسین زاده با اشاره به حادثه صبح امروز تروریستی اهواز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: متاسفانه تاکنون بیش از ۲۱ نفر در این حادثه مجروح شده اند و ۹ نفر شهید شده اند.

حسین زاده با بیان اینکه احتمال افزایش شهدا و مجروحان این حادثه وجود دارد، بیان کرد: یک خبرنگار نیز در بین شهدا دیده می شود.

وی همچنین در خصوص افراد مسلح حمله کننده به مراسم نیز بیان کرد: این افراد چهار نفر با لباس نظامی بودند که ۲ نفر از آنها کشته و دو نفر دستگیر شدند.

۱۰:۴۷ ۸ شهید و ۲۰ زخمی در حادثه تروریستی اهواز

 معاون سیاسی استاندار خوزستان از شهید شدن هشت نفر از نیروهای نظامی و مجروح شدن ۲۰ نفر دیگر در حادثه تروریستی اهواز خبر داد.

علی حسین حسین زاده با اشاره به حادثه تروریستی صبح امروز اهواز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: متاسفانه تاکنون ۲۰ نفر در این حادثه مجروح شده اند و هشت نفر از نیروهای نظامی شهید شده اند.

احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

۱۰:۲۷ وابستگی عناصر حمله تروریستی به جریان الاحوازی

سردار شریف با اشاره به جزئیات حادثه تروریستی امروز در اهواز اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع کامل تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه به رغم شلیک به سمت مردم و نیروهای مسلح در جریان این حادثه، تلفات مردمی گزارش نشده است، افزود: گروه تروریستی عامل این حادثه متلاشی شد.

وی با اشاره به وابستگی عناصر حمله تروریستی به جریان الاحوازی، بیان کرد: چنین اقداماتی از سوی این گروه تروریستی مسبوق به سابقه بوده است.

سردار شریف با یادآوری اینکه این گروه تروریستی از سوی رژیم سعودی تغذیه می شود، یادآور شد: این جریان پیش از این به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.

۱۰:۲۶ تیم تروریستی حمله کننده به رژه اهواز متلاشی شد/ اوضاع تحت کنترل است

سردار حسن شاهوار پور در گفت و گو با مهر گفت: عوامل تروریستی که صبح امروز شنبه به رژه نیروهای مسلح اهواز حمله کردند، متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر در جایگاه سالم هستند، تصریح کرد: تروریست ها تحت تعقیب قرار گرفته و این گروه تروریستی متلاشی شد.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه اقدامات این گروه های تروریستی در اهواز مسبوق به سابقه است، افزود: عوامل تروریستی در حمله صبح امروز موفق به ورود به جایگاه نشدند.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی حاضر در محل اجازه ورود عوامل تروریستی به جایگاه را ندادند، افزود: اوضاع تحت کنترل و آرام است.

۱۰:۱۷ کشته شدن دو تروریست حمله به رژه اهواز/ دستگیری یک نفر

پس از گریختن و تحت تعقیب قرارگرفتن تروریستهای عامل حمله به رژه نیروهای مسلح دو نفر از آنها کشته شد. یک نفر از تروریستها دستگیر و یک نفر هم زخمی شده است. مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شده است. تروریستها لباس نظامی داشتند.

۱۰:۰۷ مسئولان خوزستانی حاضر در رژه اهواز سالم هستند

صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در اهواز در حال برگزاری بود که تعدادی افراد مسلح به مراسم حمله کردند.

در این مراسم چندین نفر مجروح شده اند ولی به گفته خبرنگار مهر مستقر در حادثه، استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، فرماندار اهواز و سایر فرماندهان ارشد نظامی در سلامت هستند.

این حمله تروریستی از پشت جایگاه مربوط به سخنرانان صورت گرفت. هنوز تعداد افراد زخمی یا کشته شده در این حادثه به صورت رسمی اعلام نشده است.

۰۹:۵۳ شنیده شدن مجدد صدای شلیک در اهواز/ تروریست‌ها تحت تعقیب

پس از شنیده شدن صدای شلیک اولیه و زخمی شدن تعدادی از حاضران، مجدد صدای گلوله شنیده شد.

 از خوزستان شلیک افراد ناشناس از پشت جایگاه رژه نیروهای مسلح اتفاق افتاده است. افراد ناشناس با شلیک گلوله از پشت جایگاه موفق به ورود به محل رژه نشدند و پس از تیر اندازی گریختند.

تروریستها پس از درگیری با نیروهای امنیتی گریخته اند.

۰۹:۳۰ تیراندازی در مراسم رژه در اهواز/ تعدادی مجروح شدند

صبح امروز و طی مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی افراد ناشناس منجر به مجروح شدن تعدادی از حاضران شده است.آمبولانس ها در حال حرکت به سمت محل رژه هستند.

خبرنگار مهر مستقر در محل برگزاری رژه مجروح شدن برخی از حاضران را گزارش کرده است.به گفته شاهدان عینی مهاجمان دو نفر بودند و لباس نظامی به تن داشتند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید